Tööintervjuu ärevus

Lihtsad sammud stressi ja ärevuse ületamiseks tööintervjuul!

Enamik inimesi läheb tööintervjuule hirmunud ärevusega. See on sageli tingitud küsimustest, mida neile esitatakse. Enamikul tööotsijatest on neist küsimustest vähe aimu või ei ole üldse aimu ja enamik neist ei tule isegi vastuseid välja. Tööintervjuu tekitab inimesele palju stressi ja nende jaoks, kes tunnevad tööintervjuu ärevust, võib see olla määravaks teguriks selles, kas nad saavad pakkumise, mis neile tehakse või mitte. Kui tunnete end enne tööintervjuude eel ärevuses, peaksite teadma, kuidas oma hirmudega võidelda.

Kui teate, miks te enne tööintervjuud närvilisust tunnete, võite proovida kõrvaldada negatiivsed mõtted selle teema kohta.

Reklaam

1 samm tööintervjuu ärevuse vastu

Esimene viis tööintervjuul tekkiva ärevusega toimetulekuks on õppida õigeid hingamistehnikaid. Intervjueerijad on koolitatud küsima küsimusi nii, et nad tunneksid end mugavalt. Kui inimesel on hea hingamistehnika, suudab ta enne intervjuu algust oma keha ja vaimu lõdvestada. Mõned inimesed ütlevad, et neil aitab end lõdvestuda, kui nad teevad “üks-kaks-kolm” harjutust, tehes samal ajal sügavaid hingetõmbeid.

2 sammu tööintervjuu ärevuse vastu

Teine tõhus viis intervjuu-eelse närvilisuse vastu võitlemiseks on vaimne ettevalmistus. Oluline on teada, milliseid küsimusi teile esitatakse, et olla vaimselt valmis. Paljud inimesed arvavad, et närvilisus tähendab ühte asja, kuid see võib erinevate inimeste jaoks tähendada täiesti erinevaid asju. Kui te teate, et teile esitatakse küsimus, siis on tõenäoline, et tunnete end äärmiselt närviliselt, kuid kõik kipuvad teatud olukordades närviliseks muutuma. Sa pead õppima, kuidas kontrollida ja vältida närvilisust tööintervjuu ajal.

Muud viisid

Võite võtta aega ka selleks, et välja selgitada, miks te enne tööintervjuud nii närvilised olete. Mõnikord on inimene nii närviline varasemate ebaõnnestumiste tõttu. Teised võivad muutuda ärevaks, sest nad ei tea, kuidas küsimusele vastata. Seda tüüpi küsimusi saab tõhusalt ja edukalt käsitleda, kui te teate, miks te nii ärevuses olete. Selle teabe abil saate hõlpsasti ületada oma ärevust enne tööintervjuud.

Kui teate, miks te tunnete end enne tööintervjuud ärevana, saate proovida kõrvaldada negatiivsed mõtted selle teema kohta. Negatiivsed mõtted muudavad teid ainult närvilisemaks ja võivad teid isegi intervjuu ajal külmuda. Peate keskenduma positiivsetele külgedele ja töötama selle nimel, et kõrvaldada negatiivsed mõtted võimaluse kohta. See aitab teil saada ettevõttest positiivse mulje ja teeb teid intervjueerijaga vesteldes enesekindlamaks.

Teine hea viis närvilisuse ja ärevuse vastu võitlemiseks on kasutada tähelepanelikkuse meditatsiooni. Mindfulness võimaldab teil keskenduda praegusele hetkele ja teadvustada, mis täpselt teie kehas toimub. Kui õpid tööintervjuuks valmistudes harjutama tähelepanelikkust, tunned end kogu intervjuu jooksul lõdvemalt ja enesekindlamalt ning suudad ehk isegi vältida ebamugavaid või ebamugavaid küsimusi, mida intervjueerija võib küsida.

Te võite hakata ennast ja võimalust paremini tundma, kui harjutate tähelepanuharjutusi. Need aitavad teil saavutada kontrolli oma emotsioonide ja stressitaseme üle, mis omakorda võimaldab teil paremini toime tulla oma tööintervjuu ärevusega.

Reklaam

  • Jaga seda postitust

Seotud Postitused