Kuidas maksimeerida aega, mis teil on kandidaatidega

Tööintervjuu on kohtumine taotleja ja intervjueerija vahel, mis viiakse läbi selleks, et hinnata, kas taotleja sobib tööle. Tööintervjuul on esmatähtis nii intervjueeritava kui ka intervjueerija oskus omavahel suhelda. Tööle kandideerija, kellel on võime oma mõtteid ja ideid tõhusalt edasi anda, on tõenäoliselt eelis intervjuu käigus. Seega on väga oluline hinnata kandidaadi suhtlemisoskust enne töölevõtmise jätkamist. Üks viis nende oskuste hindamiseks on käitumuslikud vastused. Käitumuslikud vastused on vastused, mida kandidaat annab tööandja ja/või tööpakkumise kohta käiva eelneva teabe põhjal. Selliseid vastuseid peetakse käitumuslikeks vastusteks, kui need kajastavad täpselt kandidaadi mõtteviisi.

Enamik tööintervjuuküsimusi on mõeldud selleks, et mõõta kandidaadi sobivust töökohale. Lisaks kandidaadi sobivuse mõõtmisele mõõdavad tööintervjuuküsimused ka suhtlemis- ja suhtlemisoskusi. Tavaliselt sisaldab enamik tööintervjuude ja värbamisringkirju standardküsimuste loetelu. On siiski juhtumeid, kus need küsimused ei ole mõttekad või kus neid võib muuta, et paremini hinnata kandidaadi sobivust töökohale.

Tööintervjuude läbiviimisel peaks intervjueerija paluma kandidaadil ka täpsemalt rääkida kõigist ebatavalistest asjaoludest tema töökogemuse, haridusliku tausta ja saavutuste kohta. Samuti peaks kandidaat andma teavet selle kohta, kuidas need tegurid on mõjutanud tema tehtud otsuseid. Seda tüüpi küsimused koos esitatud vastustega aitavad iseloomustada kandidaati. See aitab teil mõista kandidaadi tugevaid ja nõrku külgi ning otsustada, kas ta sobib teie ettevõttele.

  • Jaga seda postitust